2009. június 8., hétfő

Vihar 2009.06.07

nem semmi vihar volt vasárnap délután. pillanatok alatt csapott le. volt benne minden özönvíz, jégeső, erős szél. szerencsére most a Balatonon is eltalálták a viharjelzést, így bár nagyon hirtelen csapott le a tóra a vihar, de aki akart ki tudott jönni időben.
sajnos ez a vihar nem kímélte a Rozsdafarkú fészkét. a jég eléggé helybenhagyta a mogyorófát. a szél majdnem letépte a fáról a fészket. a vihar végére, csak egy helyen tartotta a rögzítés a fészket! amint elment vihar már mentem is át megnézni a fészket... nagyon szomorú kép fogadott, de szerencsére a tojások nem estek ki a fészekből, benne volt mind a 6. a madár persze nem volt benn, mert nem denevér, hogy fejjel lefele csüngjön az alaposan megrongált fészekben. gyors renoválást végeztem a fészken. visszaállítottam az eredeti helyzetébe, kikötöttem minden lehetséges ponton. szerintem ha eljön a világvége, és becsapódik valami üstökös, akkor ez az egy pont lesz a földön ami ugyanúgy fog állni :D
most már csak abban kellett reménykedni, hogy a tojó nem hagyja el a fészket, mert azért ilyenre is volt már példa! de most szerencsére nem ez történt, mert ma reggel már ismét ott pózolt a fészekben!

képek a viharról

a Rozsdafarkú

Nincsenek megjegyzések: