2007. december 20., csütörtök

kotta ujvárosban...

már sajnos vasárnap vissza kellett menni ujvárosba. azzal a tudattal feküdtem le, hogy mindent megtettem azért, hogy sikerüljön a linux vizsgám, csakhát ugye ott van a Hadarics faktor, ami most is közbeszólt. ebből következik, hogy az irásbeli része ismét nem sikerült a tárgynak. mivel nagyon fáradt voltam igy egy laza ebéd utánn ledőltem aludni. nyugodtam aludtam mert a biciklismaffia barátommal 14re megbeszélt tali legkorábban 16 fele lesz esedékes, ahogy ismerem :D hát ez igy is lett. gyorsan felpattantam és már mentünk is át a város másik oldalára. hát meleg az nem volt, sokkal inkább kurva hideg. de azért örülni is lehet a hidegnek, mert nem olvad el a hó, meg a mi nappal megolvad az éjszaka szépen visszafagy. az albiba beérve rövid tanakodás utánn már melegedett is a bor. az első főzetet megittuk és közben kitaláltuk, hogy kellene még több is, csak nincs elég bor kéznél. mivel simon barátunk kocsival jött igy adott volt, hogy megyünk a tescohoz csuszkálni és bort venni. a parkolo egyik fele szinte hibátlanul havas és jeges volt. a kis suzi 4 emberrel is igen jól csuszott. gergő barátunk hátul oriás parában vészelte át azt a pár kört, ugyanis hátul nem volt öv... simon cucu nagyon kente a témát de mivel szomjasak voltunk igy meg kellett szakítani a műsort... gyorsan kiválaszottuk a megfelelő alapot a forraltborhoz + egy pizza, hogy ne vesszünk éhen, és már mentünk is haza. persze hazafele is tettünk pár kört a parkolóban ahol balfasz seatos azt hitte, hogy mivan de nem jött rá, hogy nem elég csak a kéziféket rángatni... éppségben hazaértünk, a pizza egy kis állományjavítás utánn a sütőbe, a bor ismét melegszik, közben egy gyors üzi dorián cimbinek, hogy ha nem akar kimaradni valami egészen jó dologból akkor siessen. meg is érkezett egy üveg borral :D pont jókor mert éppen a második főzetet kostoltuk... közben kaja, amit pókeren 15494614654 szor elveszítettem, de a zsidó vérem nem engedte, hogy simoncucu egye meg :D mire végeztünka roppant kreatív gergőbarátunk már egy alkalmi termoszt is csinált a bornak, nehogy ital nélkül maradjunk a dunaparton. összeszedtük magunkat és már indultunk is. utközben még egy rutinpályánál is csuszni kellett pár kört. féluton dorián és gergőcimbi úgy döntött, hogy a bort rám bízza és ők lecsusznak egy zsákon a domboldalon :D mire leértek addigra jócskán megcsappant a készlet, viszont pont elment a helyi hülye aki céges kocsival próbálgatta a tudását. sajnos nem sokáig örülhettünk, mert jött egy ujabb kocsi így ketten osztoztunk a jégen. mivel 5en voltunk a suziban igy elég keményen dolgozni kellett, hogy normális figurákat tudjunk bemutatni. majd egy kis pihi és opi barátunk vette át a volánt. nagyon lelkes volt a drága, csak volt egy kis gond, mégpedig az, hogy minden csuszás utánn lefulladt :D mi ezen jót nevettünk, de közben vészesen fogyott a bor. jobbnak láttuk hazamenni nehogy valami kár legyen szegény suziban. kicsit már kába is voltam mire felértem az albiba, gyors fürdés utánn le is feküdtem. taki aki a kashyyyk bolygóról jött közénk, még berakta a galdiátort de az első csata utánn már folyattam a nyálam a kispárnára. reggel zh. ettől nem paráztam mert kisujjamban, meg a pendrájvomom volt az összes script. zh utánn viszont le kellett feküdnöm mert a bor kicsit megülte a gyomrom. persze kedves péter barátom nem tudott időben elszakadni a bitkolbásztól és késve értünk tesire, igy ott kellett maradnunk még egy órát, hogy az a köcsög mihók terrorizáljon minket...
végül éppségben hazaértünk, most meg izgukunk, hogy befagy e a Balaton...