2008. szeptember 9., kedd

mult hét + I Sabari Szüreti Fesztivál + életképek az idézésről

azt már nem is mondom, hogy nem fogtam semmit, felesleges... nem is járok már rendszeresen, csak ha már elvonási tüneteim vannak...
csütörtökön szezonzárót tartottunk badacsonyban... nah arról a videók nem lettek szalonképesek, majd megpróbálok válogatni :D
szombaton megrendezésre került az első Sabari Szüreti Fesztivált, ugyanis először fordult termőre a szőlőnk :D abban az egy órában amig leszedük róla azt a 10 vödör szőlőt, megfőtt a körömpöri és a vadálatfinom tarja a grillen. ezalatt betakarították az embereim az összes pálinkafa termését, és jó munkásemberek lévén ki is magozták. szüret utánn egy kis pihi, és irány a meghallgatás...
mire odaértünk már emelkedett hangulatban várt minket a két ünnepelt, próbálatk grillezni, meg tárcsánsütni. pupi elég jól megoldotta a feladatát, de sajnos geri barátom nagyon mellélőtt. azt hitte, hogy 3 faszéntől és 2 liter fákjaolajtól ideális mennyiségü parázs keletkezik majd.. hát persze, hogy nem igy lett. az i-re a pontot azzal tette fel hogy rárakta a tetejét a grillnek ezáltal a csirkemell a fákjaolajban párolódott meg, és olyan volt minden egyes falat, mint ha fákjaolajat ittunk volna rá... kicsit laposodott a buli a meccs és a kajálás utánn ezért elkezdtünk pokerezni, kettőből kétszer lettem 3. szóval visszanyertem a beszállót, nem volt valami nagy élmény, bár lehetett volna jobb is... közben megérkeztek a többiek a meccsről, ujszülöttünneplésről, meg még ki tudja honnan. egyből egy kis móka, és már mindenki boldog is volt tudkóntáncolás, versenyivás, totális káosz. reggel 7ig tartó italozás megadta az ívet. páran dupla Xben aludtak a házban, de páran még vadul szeszletk... én hazajöttem 7:30fele, semmi értelmét nem láttam kinntaludni...
vasránap szimultán 3 meccset néztünk végig, ingáztunk ez egyiktől a másikig. gulácson ki sem szálltunk a kocsiból bőr feje végig kinnt a kocsiból katika a hátsó ülésen alszik bőrrel a túlélésért küzdöttünk...
hétfőn sajnos nem tudtunk elmenni moziba, mert túl későn kezdődött az a nyomor betmen, így megint maradt a poker, -300 plusz maximális mennyiségü long stepp...
ma meg óriási foci, a szigligeti műfüves pályán. nem mondhatnám, hogy istentelenül jó voltam, de azért megtettem mindent :D nagyon furi volt a pálya, de azért odatettem magam :D teljesen kivagyok...
holnap meccs /remélem a bőréknél/, előtte badi lehet, hogy tenisz...

képek holnap...

Nincsenek megjegyzések: