2008. szeptember 3., szerda

villámméhpara

csak hazaugrottam ebédelni, teljesen ártalmatlanul falatozom, erre egy galád méh beoson és megtámad... 10 perc utánn sikerül sarokba szorítani és egy jól irányzott /a kungfu pandából tanult/ technikával nyakszirten csapni... de ez sem volt neki elég, mert tovább bréklet a padlón... gondoltam, hogy további technikákat már nem mutatok be rajt, így az asztalon található turórudis papírral letakartam, nehogy kisértésbe essen a rózsám... végeztem a kajával, mennék vissza melózni, egy fura gondolat motoszkált a fejemben - csak meg kellene nézni azt a dögöt. egy épp a földön heverő fictollat hívtam segítségül a rudispapír leemeléséhéz... a sejtésem beigazolodott, a genya nem volt ott... nem vágom, hogy hogyan meg mivel ment el a szinhelyről, mert a fél belsőségét az ablakon hagyta... lehet befalatozott a papírban maradt rudiból, aztán a csokitól meg a fehérjétől új erőre kapott, és szintet lépett, és egy óriás lódarázzsá kabuterizálódott...
asszem most én el is hagyom a szobám, hátha mire hazaérek megoldódik magától a probléma :S


az elmult két hét káoszáról videókat hamarosan közlöm...

Nincsenek megjegyzések: