2008. december 15., hétfő

hétvégi wellness

elérkezett a péntek. kicsit izgultam, mert az összes ilyen wellness és spa szarság teljesen távol áll tőlem. nem igazán tudok megmaradni egy helyben. az meg hogy csak naphosszat tespedjek a medencében, vagy különböző szaunákban, vagy ilyen terápiás szarságokban, teljesen elképzelhetetlennek tűnt számomra.
no de mégiscsak elérkezett a péntek, és egy ilyen meghívást nem állt módomban visszautasítani, így nekiálltam minden fontos dolgot beszerezni. mikulásajándék, hajszárító, ásványvíz stb... kivéve hajvasaló, mert az a háztartásban lévő 95641564847 darabból egy sem működött... no mind1 gondoltam magamban, valahogy azért csak túléljük...
minden teljesen jól is alakult, pontosan a menetrend szerint haladtam, befésültem a bőrtangát, természetesen szögekkel befele, menetre készen álltam, hogy pontban 17:37re megérkezzek Balatonkenesére... a kis suzi pupig naftával, nitró feltöltve, hátha szükség lesz rá, M/S (mocsár/sár) téligumik, szóval minden adott volt, hogy időben ott legyek... persze mint ahogy ilyenkor lenni szokott, az indulás előtt egy telefon, kedves hugom :S hogy neki mindenképpen, azonnal, sürgősen, azonnyomban, halaszthatatlanul el kell mennie a könyvtárba... hát persze, hogy nem 5 perc alatt végzett, így 16:45kor tudtam csak elindulni :S éreztem én, hogy ez több mint necces lesz, és még jó, hogy a suzi ennyi extrával rendelkezik, különben sanszos, hogy elkésnék... persze ilyenkor mindenki teljesen ráért lakott területen belül gyökkettővel haladni, nekem meg a lemaradást lakott területen belül fénysebességgel való áthaladással kellett megoldani... éppen beértem fűzfőre amikor 17:30at ütött az óra. a vasutállomás előtt lecsaptam a kupakot a nitróról és keneséig meg sem álltam :D pontosan 13:37re értem oda, gyors összepakolás a kocsiban, amint minden a helyére került tiririririiiiiii budapestrőltapolácragyorsvonatérkezik...
egymásnakörülés, ölelkezés, bepakolás, egyből odatalálás, lovag viszi a csomagot, check in, összeborulás...
vacsi, tengerihal, sajtalsonkávaltöltöttsertésszelet, pároltzöldség, krumpli, a többire nem emlékszem :D
majd összeborulás, váratlan vészhelyzet, aludnipróbálás, összeborulás...
szombat, reggeli lekésése, go veszprém, vészhelyzet elhárítására tett kísérlet, fogkefefogkrémásványviz vételezése.
pont az ebédre értünk vissza, a nagy rohanásra meg is éheztem kicsit főleg, hogy a reggeli kimaradt...
tengerihalfilé, sajtalsonkávalhagymávaltöltöttsertésborda, szezámmagoscsirke, pisztáciáscsirke, jércehalatok, borjupörci, szüzpecsenye, kacsamellfilé, pároltzöldség, krokett, sültkrumpli... aztt hiszem kicsit jóllaktam...
kaja után egy kis mozgás, majd készülődés a pókerre, ami persze 1.5 órát csúszott, így csak 15:30kor vette kezdetét, amiről természetesen lemaradtam a csocsóoktatás miatt :D 1óra játék után feladtam kiestem, mentem megnézni regeneráló masszázs áldozatát /persze nem regeneráló volt a masszázs, hanem holttengeri, még szerencse, hogy nem aromaterápiás. az összes ugyan az. valamelyiknél szagokat árasztanak feléd, vagy sós vizzel locsolnak, vagy lávakő helyett meleg kavicsokat raknak rád, amitől te roppant boldog vagy/ teljesen elcsigázva elemeztük a helyzetet, és rájöttünk, hogy vizet még eddig csak a csapból láttunk, ezért egy kis egymásnakörülés után mentünk is kicsit pancsizni, irány a wellnessziget... mondanom sem kell, hogy a pezsgőfürdő tele volt, így kicsit uszkáltunk /vizalatt oda vissza, kicsit állat vagyok asszem :D/.
finn szauna /magasvérnyomásnak roppant előnyös, de azért ha megdöglökiskibirom :D/ legjobb hogy nem volt senki, és locsolhattam a köveket vizzel :D, majd a végén durr bele a 12 fokos vízbe, nah itt majdnem vége lett a hétvégének. a cicibimbi tűhegynyire ugrott össze, a bré meg negatív csúcsokat döntöhetett...
gőzszauna 100% páratartalom, 45 fok, sokkal elviselhetetlenebb, mint a finnszauna. akkora gőz volt, hogy simán neki lehett, volna támasztani a biciklit... de ezt is sikerült egy kis zuhagyzórózsával való fénykardozással feldobni, de 10 perc után teljesen elviselhetetlenné kezdett válni a klíma, levegőt egyáltalán nem lehetett venni...
irány az aromaszauna. hát ez egyáltalán nem sok jóval kecsegetett, már az ajtó előtt elkezdett mozogni az a roppant kevés mennyiségű kaja amit az ebédnél vételeztem, így meg sem kíséreltem bemenni...
gogo infraszauna. hát ez tényleg semmi extra, pár cső 45 fok és semmi... két ember éppenhogycsak befér. egy laza puki sem fért volna el. mint később kiderült, hogy 900 kalóriát égetett volna el, ami egy banánnak felel meg, ehhez nem kevesebbet mint 30-40 percet kellett volna eltölteni abban a picsányi zárkában. mi 5 percig bírtuk a semmitevést, tehát egy kis matekkal kideríthető, hogy azzal hogy odagyalogoltunk, több kalóriát égettünk el mint amennyit a szauna :D ...
Kneipp medence. ez nem más mint 15cm mély egymás mellett elhelyezett lábáztató, állítólag lávakövekkel tele. de azok a kövek annyira voltak lávakövek, mint a négycsikosadidasz, nevezzük egyszerüen kavicsoknak. a két medence között 10 fok különbség volt, és állítólag ezekben sétálva nekünk nagyon jó lesz. hát sétálgattam de nem lett jó/jobb.
jobbnak láttuk felmenni a szobába. közben kezd bennem tudatosulni, hogy az este 22kor elklásszikóóóó. többékevésbé sikerült is végig nyomonkövetni az eseményeket... rettenetesen boldog voltam :D
vacsi előtt egy kis bowling. egyszer sikerült kikapnom, de ez nem szegte kedvem a vacsitól... zenés, bűvészes, bőséges vacsi volt, hogy mennyit ettem nem részletezném, elég annyi, hogy csak egy fokkal kevesebbet mint ebédre :D vacsi után egy koktél. majd chips és pisztácia vételezése a meccshez...
vasárnap, egy lightos reggeli. virsli, kolbi, musti, kecsi :D grépfruitlé, narilé miegymás, majd bowlingvisszavágó :D aztán egy kis wellnes, de nem túl nagy lelkesedéssel. pakolás, check out. go veszprém. kaja, pia, kávé, no mozi, tankolás, kotta, meki, elbúcsúzás, éppségbenhazaérkezés, hullafáradtság, telefononelemzés,köcsögjuve, NFLközbenielalvás...
péntek délután még 79.8kg, vasárnap este 82.6!
erről ennyit...
EGY ÉLMÉNY VOLT!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

"...különleges wellness? Sör meg bor az jó lesz!"

AnagyG írta...

pontosan... :D