2009. február 23., hétfő

This is a Big Question!?

Ki a faszom az az Ádok Zoli????

az ertélen hallasztszik a BK előtt, fókusz közben vagy mikor, hogy: "nyerjen egy ádokzoli tánclépés CD-t" no de kérdem én hogy ki a rák ez az állat?

ez kb olyan lehet, mint a hétvégén mezőkövesden a jótékonysági bálon a "csézi" ugyanis ő is fellépett, hát én egyáltálán nem vágtam kicsoda... amit persze hangoztatni nem mertem... állítólag olyan mind Zséda! hát Zséda szép, meg jó hangja is van, hát ez a "csézi" sem sokban tér el tőle, de mégsem ugrott be sehonnan... arra gondoltam hogy tán egy új együttes mint a "draft"? vince nem röhög!

a harmadik nagy kérdésem, hogy ki a here az a "dr tejsz"... valami lóherekivonatos, mirigyfaksztó, kenyőcsöt reklámoznak "doktortejsz ajánlásával"

kik ezek? most ennyire hülye lennék és maradi, hogy nem tudom, és így elszaladt volna mellettem a világ???

csoki/sör/pálinka, meg mittudomén mi jár annak aki választ ad ezen kérdésekre...

Nincsenek megjegyzések: