2008. augusztus 9., szombat

bícsszokker + beindulás

tegnapelőtt óriási strandfoci tomajon. megérkezünk a bőr barátunk nagy lelkesen elindul a viz fele, hogy a foci előtt kicsit megmártózik. mi 4en egymásra nézünk és elindultunk a büfé felé. nem bíztunk semmit a véletlenre 3 longstepp fociig. majd elindultunk megmérkőzni egymással. úgy 1.5 utánn világfájdalom, sipol a tüdőm, légszomj... bőrrel ütköztem, felmentem kockába majd sajnos le is estem :S utánna pál barátom valagbatérdelt, ezt is szivesen kihagytam voltam, majd ketten egyszerre rugtunk a labdába... totális káosz. reggel ugy keltem, hogy nem éreztem a bal felemet, a valagam olyan volt mint akit seggbekurtak... azért valahogy elltelt a nap. már majdnem aludtam amikor csörrög a telefon, irány a hubi. itt még nem gondoltam, hogy ebből turné lesz. de az lett mert megérkezett Gallér, és közzé tette dögös robi leujabb számát! hát erre annyira boldogok lettünk, hogy jópár longstepp utánn nekiindultunk az északi partnak... persze sehol semmi nem volt... révfülöpig kellett menni, hogy ujra oltani tudjuk szomjunkat /természetesen az uton végig csak az ének és csak a taps/. hazafele sajnos nem álltunk meg ábrahámban NA DE MAJD MA :D


zsamoooooooo :D

4 megjegyzés:

vinczepetya írta...

mekkora zene...áááááá:D:D

AnagyG írta...

na de várjál van egy másik szám is :D az késöbbra tarogatom :D
mikor vakítózunk?

vinczepetya írta...

hát nemtom, de rámférne, immunis lettem mindenre:D:D:D

AnagyG írta...

esetleg péntek?