2008. augusztus 15., péntek

hubi + aqua

hát azt, hogy a hubiban voltam tatuval már nem is említeném. ahhoz képest, hogy másnap reggel melo, utánna meg aqua egerszegen, nem értünk haza hamar sőt, még imátkoztam is hogy tati barátomnak száradjon le a zsákja, hogy nem szállt ki a kocsiból :D és előjött belőle a vezérgeci, de a csajok királyul leszavazták, és miközben 1kor ágyaztam félmámorban, már csörög is a telefon, hogy azonnal vissza! hát nem voltam rest, nyargaltam egyeneset. hubi kinyit, pár longstepp pár bélisz pár miegymás, majd haza :D
másnap persze késve indultunk az aquába. kicsit ki voltam készülve a melo utánn, de azért tartottam magam. megérkezés utánn rögtön bemutattam egy 10 pontos fejest a szikláról, csak a szingli csajok kedvéért :D utánna végkimerülésig csuszda + hullámmedence. annyira kimerültem, hogy enni kellett valamit. először az állítólag szingli ámbár kurvaflegma fánkos csajhoz mentünk. kaptunk is egy tálca fánkot, ami igencsak hamar elfogyott. utánna rámentem egy jó kolbászra. mivel a srác mellettem csinálta a gyrost, igy azt is meg kellett kostolni. a vesztemet egy hambi jelentette. utánna mariann még meghagyott némi husit és salit, abból is csipegettem, a palacsinta gusztustalanul nagy volt igy az kimaradt. még ettem volna szivem szerint de... további fürdőzés... igazából a hullámedence összekavarta bennem a dolgokat, így már csak ugrálni marad erőm. a nap csúcsa a a kézenállásból való fejes, ami annyira gyöngyörű volt hogy 10ből 19 pontra értékelném...
mikor beszálltunk a kocsiba, már nagyon szomjas voltam. alighogy hazaértünk pál már pattant is ki és rohant be a hubiba 4 logsteppre. hát milyen barát lennék ha nem kisértem volna el... ott már speciálban szólt mindenki, főleg a w. miki, aki nem volt rest 5 percenként megemlékezni a zsidókról és a mocskos kormányról, viszont igen jó mezben volt. az est fényét dércucu emelte amikor relytéjes módón /a véralkoholszint drasztikus megemelkedése miatt/ leszédült a bárszékről! annyira sokkot kapott, hogy rögtön verset írt a sörösrekesnek, a jimbo meg az ihlettől a zsanérnak irt szerelmes verset! közben az asztaltól változatlan lendülettel hallot a zsidózás :D még pár long stepp és go HOME...
ma valami utcabál vagy mi a fene rengeteg kisebbségivel, a felhőtlen szórakozás garantált...

4 megjegyzés:

Ancica írta...

Menyire fut, hogy még egyet ugorhasson. =)

AnagyG írta...

jólvan na :n
neked ugrottam ezt a gyönyörüt :D

Ancica írta...

elolvadtam, tudd meg xD

AnagyG írta...

ENNYI