2007. november 14., szerda

kész, vége, meghaltam...

Kedves Ratti barátom nagyon igyekezett felkelteni korán reggel, csak annyira beparáztam az esti filmen, hogy adrenalinsokktól nem tudtam aludni így végignéztem és kikapcsoltam a hangfalat. Bár voltak olyan részek amiket csak a takaró alól próbáltam nézni :$ 12kor jelenésem volt a tüdőszürőn. Minden happy volt, 10 perc alatt meg is találtam hova helyezték át. Belépek tiszta öröm, hogy nincs senkit. A csaj le is törölte az arcomról a vigyort mert köszönés utánn már 1000HUFal le is vett a drága. Ezt még el is viseltem volna ha legalább a papírokat jól tölti ki és nem mindenhova apa nevét irja fel. Átnyargaltam az RTGre ami persze a korház másik részében volt. 10peerc alatt már futhattam is vissza. A nagy rohanásba észembe jutot, hogy már ideje lenne kimerni a vizet a csónakból, mert elég sok eső esett mostanában és nem voltam már lennt egy hónapja. Közben egy gyors telefon Bőr barátomnak aki véletlen megkapta 3. sárgáját és mivel ez automatikus egy meccses eltiltás, ezért a hétvégén szeretné magát alkohollal pupig tölteni. Hamar megbeszéltük, hogy van annyi pálinka ami kitart legalább egy-másfél órát, és már robogtam is tovább. Felvettem magamra 354894123523 réteg ruhát, mert hát ha már egyszer vizmerés, akkor peca is lesz. Meg kellett nézni, hogy csuka fronton mi a helyzet. Közben apám is jelezte, hogy részt szeretne venni a kiránduláson. Hát örültem is meg nem is. Gondoltam vizet merni ugysem fog, de legalább foghatna egy csukát. Majdnem elmaradt a túra mert a csónakkulcs a családban lévő notorius pakolászóktól megint köddé vált. Amikor leértünk majdnem a elsirtam magam, mert annyi viz volt a csónakban, kb 400l-t mertem ki. Miutánn kellőképpen átáztam mindenhol, gyors bepakolás, és nyél gázon irány gyékény! Szernecsére csak 2 csónak volt és senki nem ült a tutiban. Most már cseles voltam mert úgy raktuk be a cuccot az öbölbe igy tuti a legjobb helyen volt. A másik kettőt meg csak a csónak elé vetettük be. Két gyors cincálás utánn pánik, mert elmerül az uszó a gyékény fele, semmi nyeletés bekormányzás, az öreg fáraszt, én szákolok, és bilincsen a másfeles csuka. Pakoltunk mert sötétedett, és GO haza. A halat lepasszoltam a mamának :D Gyors kaja, fürcsi, és foci a csarnokban. Fél év utánn ismét mozognom kellett. Meg kell mondani rettentesen furcsa volt, persze 5 perc utánn sokk, légszomj, kisrutin, nagyrutin, oxygénsátor. Sikerült egy akkora luftot rugnom, hogy majdnem leesett a T.Verás csillag a csarnok oldalán. Persze vesztettünk, ennek örömére a Falóban töltöttük a következő két órát...
Gyors helyzetjelentés Capi barátomnak, hogy mivan má merre van, kenik nem kenik. Váratlanul visszahívott, mert a hajó itt van már Magyarországon. Közölte, hogy hétfőn jön haza! Tehát a következő pénteken is adott a program...
Ma esti elalváshoz az Elhagyatott szoba c. filmet választottam :D

4 megjegyzés:

vinczepetya írta...

pontosítanék...nehéz a horgász főiskolások élete:)

vinczepetya írta...

ja, és a szombati mulatozást kérlek tartsd a fejedben, és pénteken ne akarj elindulni magadtól haza! :)

AnagyG írta...

igyekszem mindent megtenni, hogy szállítható állapotba kerüljek szombat délutánnra, és akkor semmi akadálya nem lehet a szombati mulatozásnak...

vinczepetya írta...

helyes helyes helyes, ez a helyes hozzáállás:)