2007. november 13., kedd

öskola

Sajnos elérkezett a hétfő este igy a menetrendszerinti járat pontban 19kor megállt a ház előtt, és indulni kellett vissza a suliba. Sikeresen megérkeztünk bár a havaseső meg a Tapolca és Veszprém között található falvakban random módon kihelyezett lámpák hada kicsit hátráltatott minket. Az albiba érve tömény rothadt gyümölcs és szemét szag csapta meg az orrunkat. Benézve a konyhába hamar federítettük a szagok forrását. Szemét, szemét hátán, és a sok mosatlan. Hát kb olyan állapotok urakodtak ott, hogy "Egy jobbérzésü parasztember még szarni sem ült volna be" a konyha közepére. Ezzel nem akarok megántani senkit csak ezt tapasztaltam :D 2 hét utánn öröm volt látni Taki barátunkat aki semmit sem változott... A reggeli kelés nagyon nehezen ment, ebben óriási szerepe van annak, hogy egy olyan órára kell menni aminek semmi értelme, mert a nemzetisportot meg a leveleimet itthon is el tudom olvasni miutánn felkeltem, nem kell 7:45kor kelni... Szóval miutánn letudtuk az órát óriás reggeli, felemás teával, mert ahogy hült úgy lett egyre szőrnyűbb az íze. Délben tesi. A röhögésben jobban elfáradtam mint a pinpongozásban. Még mielőtt elindultunk volna beugrottam a TOra iskolalátogatásiért, még szerencse hogy rákérdeztem van-e valami olyan dolog amit tudnom kell. Hát persze hogy akadt, még május 31éről egy "meg nem jelent vizsga, tartozás" 5800 HUF. Persze hogy aug 20ig be kellett volna fizetni. "De Gábor, hát az isten áldja meg miért nem nézi a Neptunt!?". Há méééé bazeeee, azéééé!!!! Mert ugye nem lehet felvenni tárgykat ha van valamilyen tartozás, hát én felvettem. Ezek utánn honnan gondoltam volna, hogy ilyen összegeket irnak a neptunra! Főleg úgy, hogy kolis sem vagyok így nem is kell utalgatni a neptunon keresztül, igy minek nézegessem. Tudom mikor vannak az óráim és kész. Persze drága borblélytanárur sehol nem volt, hogy rendezzük ezt a kis nézeteltérést... Na mind1 ez marad a köv hétre. Hazasuhantunk, bár a dechatlonban megint nem álltunk meg /ez célzás volt/, igy már 4kor itthon voltunk.
Ma estére a 28 héttel később c. filmet választottam, kiváncsi vagyok milyen lesz, mert az első rész elég türhető volt...

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát igen... Nehéz a főiskolások élete :D

AnagyG írta...

a személyi masszőröm velem igy nem ércelődhet :k

Névtelen írta...

Személyi masszőr?Ez tetszik!Csak már massziroználak meg egyszer :D

Koli írta...

Nézda, itt vagyok jobbra a csukával!

AnagyG írta...

a gyenge csalivezetési technikád eredménye, amit a random 2 év utánn adott :D

vinczepetya írta...

majd a köv héten megállunk pubeeeee, ha addig be nem fújja hóval az elkerülőt)