2007. november 3., szombat

Poker part II.

Az egész napos semmittevés után ismét a pókerezés mellett döntöttünk. 8ra találka a Hubiban. 1500ért zseton vásárlás, egy üveg ásványviz, farzsebben a flektor (a barack most elmaradt) és GoGoGo. Az első 5 leosztásban csak figurás lapokat kaptam amiket olyan jól sikerült megjátszani, hogy a későbiekben már simán be tudtam menni a gyengébb lapokra is. De megint elkezdett fájni a fogam és éjfél előtt ki kellett szálnom 1000-1200 plusznál.
Végre találkoztam 1 év utánn, a németországi légiós CsimsziLaci barátommal aki a szívbajt hozta rám mert elkezdett játszani a 200as zsetonjaimmal, és az asztalra pillantva azt hittem, hogy győzelmek ellenére is bukóban vagyok :D
A mai napot kedves édesanyám szinezte be azzal, hogy megkért magyarázzam el hogyan kell tankolni :D Pont a legrosszabb pillanatban tette, mert nem láttam Talma leggyorsabb körét, de legalább simán elverte a nagypofáju faubelt.
Most meg izguljunk a Bayernért, és a pénzemért!!!

Nincsenek megjegyzések: