2007. november 2., péntek

Póker

Tegnap este végre sikerült leülnöm a többiekkel játszani, végre találtunk egy olyan időpontot ami nekem is megfelelt, és a falkaparós fogfájásom is elmult estére. Gondolom ezen sokat segített a két flektor, a két algoflex és a két barack. Kezdeném a végén, 2000 HUF minusz! Emiatt akár ideges is lehetnék, de mégsem mert jól éreztem magam. Azthiszem... Volt pár érdekes dolog. Az elején meg kellett beszélni merre mennyen a kör ami szerintem teljesen egyértelmű. A következő meglepi az volt hogy a srácoknak fogalma sem volt a kis és nagyvak szavak jelentéséről, igy úgy kellett játszani, hogy ha megnézted a lapodat akkor min egy 10est be kellett rakni. Ez egy kicsit érdekes de túltettem magam rajta, hiszen nem vérre megy, meghát mégis "barátokközt" vagyunk. Elég érdekes volt, hogy páran nem várták meg amig hozzájuk ér a kör, hanem össze vissza emeltek, és dobták a lapokat. Ez egy idő utánn kicsit idegesítő kezd lenni, főleg ahogy egyre részegedik le az ember. Egy kedves barátom csak később csatlakozott a játékhoz, majd mutánn 20 per alatt megduplázta a pénzét, megkérdezi hogy mit jelent ha négy egyforma lap van a kezében!? Szóval ilyen körülmények között buktam. 7 órát játszottunk, ezelatt 7 leosztásban nyerhettem volna ebből 4et meg is nyertem, 3nál meg egyszerüen kiemeltek a többiek, mert akkora már erősen konvergált a pénzem a nullához. Emiatt egyre kevesebb leosztásban vettem részt, amit a többiek nehezen viseltek. Ezzel nagyon nem tudok mit kezdeni, hogy valaki nem érti meg, hogy 2000 bukónál nem fogok 8as 2es-re 100at hívni, vagy megadni 200at, márpedig ennél jobb lapom nem sokszor volt.
Mindent összevetve jól éreztem magam és nem mellékesen a sportingbeten visszanyertem a lét :D

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jajj nagyon jó vaaagy, oda vagyunk érted!!! Ezrek olvassák mindennapjaid , ki is adom a Cartel-nek parancsba hogy minden nap olvassák!!! Híresebb lesz mint a tízparancsolat, vagy akár a káma szutra!!! :DDD


Egy titkos hódolód. csókszi

AnagyG írta...

csak okosan pubeeee!!! tudod, hogy szeresselek! ({)

Névtelen írta...

Látom alakul a bloggerÉned:)mertezjó!