2007. november 7., szerda

wáááááááá

Elég sok dolog történt az elmult pár napban. Kezdjük az elején MOCSKOS BAYERN! Talmának viszont tiszta szívből gratulálok, nagyon rajta voltam a témán minden futamot néztem. Az utolsót sem hagyhattam ki, bevertem pár fájdalomcsillapítót és végigizgultam a futamot! Továbbra sem változott a véleményem a zsidó, sportszerűtlen, kevésbé tehetséges spanyol tahóról. Szerencsére nem tudták elintézni neki, hogy nyerjen pedig Gadea is rajta volt az ügyön, hiába volt a csapatutasítás...
Vasárnap este óriás NFL mérkőzés, előrehozott SuperBowl döntőnek beillő meccset igértek. Ez teljes mértékben be is jött, újabb sporttörténelem volt. Az döntött a New England mellett, hogy a Colts az első két negyedben rendre elhibázta azokat a lehetőségeket amivel biztos távolságra kerülhetett volna a Patriotstól. Igazi ikonokat láthattunk vasárnap este Tom Brady /végre dobott interceptiont :))/, P.Manning a két irányító, Moss a kosárladbázóalkatu elkapó, Addai a futó, és még sorolhatnám...
Jahhhh és lehet visszatér Cory Dillon, állítólag már edz gyáháháhááááá
Hétfőn irány a fogászat, 14re volt időpontom de csak 16 utánn kerültem be. Érzéstelenítés, várakozás, majd foghúzás. Akkor kezdett el érdekes lenni amikor ugy kezdett el járni a fejem mint ami egy örvénybe került, körbe-körbe. Közben egy lágy hang "Nyugalom Gábor, már megindult, mindjárt kinnt van!". Ebben a pillanatban egy szolid reccsenés. Kicsit kezdett eluralkodni rajtam a pánik. Közben sikerült neki kihuzni a fogam. Vagyis csak a 3/4ét, mert az egyik gyökere benntmaradt. De ismét megnyugtatott, innen már sinen vagyunk, nagy baj már nem lehet a nehezén tul vagyok. Én nem nagyon akartam neki hinni, dehát mást nem tudtam tenni. Már kezdett gyanus lenni a dolog mert 30 perc mulva, miutánn már minden létező feszítő, szúró, vágó, fogó eszközt kipróbált feladta, és visszavonult az aszisztensel tanácskozni. Meg mertem kérdezni, hogy nem e lenne jobb ha elmennék szájsebészetre, mert ott hátha... De ezt csípőből elvetette, mert "Ugyan nem látom a gyökeret de érzem, hogy ott van!". Hát mondom bazeeeee én meg éreztem már magam jobban is :S Látta, hogy "kicsit" megizzadtam ezért taktikailag elrendelt egy azonnali RTG-t. Megtanácskozta, hogy még nem adja fel mert "Ott kell lennie, érzem, hogy ott van, minha kicsit megindult volna!". Közben azért kis szilánkok kerültek elő valahonnan, de még nem volt az igazi. Megint elkezdtünk olyan alakzatokat felvenni, hogy egy birkózógálán felállva tapsolták volna véresre kezüket a nézők. De így csak én voltam véres tetőtől talpig. De egyszer csak egy egy nagyonbb szilánk került elő, és egy éles hang "Ne mozduljon!", gondoltam bazz eddig sem magamtól brékeltem itt a székben. Oooooooooooooo éééééssssssssssss megvan valahogy kiszedte. Leült némán meredt maga elé, törlést kért, közben szeliden megjegyezte "Gábor, én ekkorát még nem láttam!". Valahogy egyből éreztem, hogy nem a TwentyCenti + a Kupakra (franciakenyéren a wermacht sisak :) )gondolt. Miközben megpróbáltam megmosakodni, kiderült hogy a szám szélét is sikerült összevaggdosni az arcommal együtt, majd mikor végeztem megmutatta a fogamat. Hát nem nagyon tudtam elképzelni, hogy egy ekkora fog hogyan férhetett el a számba, akkora kráter lett a fogam helyén hogy egy negrót simán el lehetett volna benne rejteni... A 45 perces szeánsz utánn kissé csapzottan, feldagadt arcal elindultam haza, vagyis anya hazavitt. Majdnem két napig intenzíven vérzett, de mára már szinte tünetmentes lettem, igy minden para nélkül mentem vissza megmutatni magam.
Egy kis kotta a városban, hazafele meg is leptem magam egy BlueFox-al, mert megérdemlem.
Most meg GoGoGoGoooo Barcaaaaa!

4 megjegyzés:

vinczepetya írta...

kemeny dolgog a fogászat...nekem is volt már egy hasonlóan kellemes pásztorórám a szembevilágítós szkanderszékben, csak az a vp.i szájsebészeten volt:):)

AnagyG írta...

hát nem volt egyszerü, de túléltem :D

nus írta...

jobbulást. kráterem nekem is van, egészen vicces, ahogy befú rajta a szél :)

Névtelen írta...

Hm... örülök hogy túlélted a fogaszatot és még mindig itt vagy nekem! :) A brékelés dolog nagyon tetszett!:D Persze ilyenkor már könnyen röhög mindenki azon,amiket irtál,de akkor tuti megkinoztak rendesen!
EEE!;)